Advertisement
If you have a new account but are having problems posting or verifying your account, please email us on hello@boards.ie for help. Thanks :)
Hello all! Please ensure that you are posting a new thread or question in the appropriate forum. The Feedback forum is overwhelmed with questions that are having to be moved elsewhere. If you need help to verify your account contact hello@boards.ie

The Date

  • 12-03-2004 2:01pm
    #1
    Closed Accounts Posts: 394 ✭✭


    A young man asks a girl on a date and decides he should be prepared in case they really hit it off. So he goes down to the local drug store. He is embarrassed to ask any of the female clerks to help him so goes to talk to the male pharmacist to determine what is the best "product". The guy is pretty confident that the girl likes him so he chooses the 4 pack.

    When he goes to pick up his date she tells him they'll be eating dinner with her parents because they want to meet him. As they sit down to the table the father asks the young man to say the blessing. 5 minutes ... 10 minutes ... 20 minutes pass and the guy is still praying.

    Finally he is finished and they leave for their date. As they leave the girl says, "Goodness! I didn't know you were so religious!" The guy says, "And I didn't know your father was a pharmacist!"


Comments

  • Registered Users, Registered Users 2 Posts: 15,951 ✭✭✭✭Villain


    oh my thats sooooooooo old,

    Really good, but really really old


  • Closed Accounts Posts: 3,105 ✭✭✭Tyrrial


    indeed..... it's older then it is funny:

    eg. it's very funny
    but
    its very, very, very, very old


  • Closed Accounts Posts: 1,441 ✭✭✭The_Goose


    First time ive seen it
    nice one :)


  • Registered Users, Registered Users 2 Posts: 15,172 ✭✭✭✭kmart6


    Also my first time to seee it,very good though


  • Hosted Moderators Posts: 1,413 ✭✭✭Lady


    My first time seeing it too....tis good though


  • Advertisement
  • Closed Accounts Posts: 1,309 ✭✭✭Kazu


    Cool Newbie seen it way to many times
    :D:D:D:D:D:D


  • Closed Accounts Posts: 2,726 ✭✭✭quank


    OLD indeed
    GOOD.... mebbe :ninja:


  • Closed Accounts Posts: 482 ✭✭spooiirt!!


    like thats like old. like oh my god thats so like, old. like, oh my god.



    like like like like like like like like like like like likelike like like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likeliklike like like like like like like like likee like like like like like like like likelike like like like like like like like like like likelike like like like like like like
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


  • Registered Users, Registered Users 2 Posts: 15,117 ✭✭✭✭MrJoeSoap


    Originally posted by spooiirt!!
    like thats like old. like oh my god thats so like, old. like, oh my god.

    like like like like like like like like likelike like like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likelike like like like like like like like likeliklike like like like like like like like likee like like like like like like like likelike like like like like like like like like like likelike like like like like like like

    Someone "likes" their attention. First time I'd seen it, thought it was good.


  • Closed Accounts Posts: 482 ✭✭spooiirt!!


    cool snappy comeback there! well up to "Buffy the vampire slayer" standards.


  • Advertisement
  • Closed Accounts Posts: 493 ✭✭muffen


    well up to "Buffy the vampire slayer" standards.

    I liked the joke... so it was way past buffy standards :)


Advertisement