Advertisement
If you have a new account but are having problems posting or verifying your account, please email us on hello@boards.ie for help. Thanks :)
Hello all! Please ensure that you are posting a new thread or question in the appropriate forum. The Feedback forum is overwhelmed with questions that are having to be moved elsewhere. If you need help to verify your account contact hello@boards.ie
Hi there,
There is an issue with role permissions that is being worked on at the moment.
If you are having trouble with access or permissions on regional forums please post here to get access: https://www.boards.ie/discussion/2058365403/you-do-not-have-permission-for-that#latest

Friends

  • 05-08-2002 10:59pm
    #1
    Closed Accounts Posts: 5


    fait n'importe qui dans Friends de montre de l'Irlande. C'est ma exposition du favori TV mais il est traduit, il est très drôle


Comments

  • Closed Accounts Posts: 9,230 ✭✭✭OLDYELLAR


    je parle en peu de francais , j`ai n`ai pas des frends car il est tres drole , mais je naime les characteurs, mes francais cest tres mal.


  • Closed Accounts Posts: 544 ✭✭✭pauldeehan


    Moi aussi, je parle en peu de francais. J'aime Friends c'est pas mal.


  • Registered Users, Registered Users 2 Posts: 15,258 ✭✭✭✭Rabies


    Je préfère la vieille série d'amis. La nouvelle série juste n'est pas aussi drôle qu'elle était.
    Pourquoi parlons-nous en français? :p

    mon Français est vraiment mauvais la seule manière que je pouvais écrire ceci étais avec l'aide de ce lien ...


  • Closed Accounts Posts: 536 ✭✭✭Spiffing


    NEIN!!!!


  • Closed Accounts Posts: 1,199 ✭✭✭Jimi-Spandex


    Oui, je l'aime aussi, c'est assez drôle, mais à mon avis les dessins animés comme <<Futurama>> et <<Family Guy>> sont plus drôles. je partage l'opinion exprimé par rabies, les vieilles séries sont meilleures, pour etre honnête je pense que séries nouvelles ne sont pas drôle

    Je n'ai pas utilisé babelfish


  • Advertisement
  • Registered Users, Registered Users 2 Posts: 1,007 ✭✭✭stevoslice


    Je pense des amis est aussi drôle qu'il était jamais.

    Remercie la rage de cette information perspicace.


  • Registered Users, Registered Users 2 Posts: 1,591 ✭✭✭Gaz


    I really should have listened when i was in school ... i didnt understand a feckin word there


  • Registered Users, Registered Users 2 Posts: 15,258 ✭✭✭✭Rabies


    Originally posted by Darth Homer
    I really should have listened when i was in school ... i didnt understand a feckin word there
    click the link in my above post :p
    who needs school when we have the internet :)


  • Closed Accounts Posts: 536 ✭✭✭Spiffing


    I don't need no translator for German!


Advertisement